Formy dostawy zamówionego towaru:

    fedex-logo-big             ups              pobrane

  • Dostawa zamówień odbywa się za pośrednictwem kuriera DHL lub Poczty Polskiej (dotyczy tylko wysyłki samych akcesoriów), po uprzednim dokonaniu wpłaty na konto bankowe. 
  • Możliwy jest także odbiór osobisty pod adresem siedzimy firmy, po wcześniejszym umówieniu.
  • Procedura realizacji zamówienia zostaje rozpoczęta po zaksięgowaniu wpłaty, zamówienia realizujemy do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty
  • Każdy klient będzie informowany drogą mailową o zaksięgowaniu wpłaty przez sklep OrchidGarden oraz o dokonaniu wysyłki
  • Wysyłki storczyków realizujemy od poniedziałku do czwartku według kolejności wpłat, akcesoria wysyłane są od poniedziałku do piątku.
  • Termin dostawy może być przesunięty z powodu zbyt niskiej temperatury (w miesiącach zimowych), z powodu zbyt dużych upałów, oraz z powodu dni świątecznych i innych dni wolnych od pracy; wysyłki są zawieszane także na czas wystaw, w których uczestniczy firma. Informacje o przerwach w wysyłkach będa umieszczane na stronie głównej sklepu oraz poinformujemy klientów drogą mailową.
  •  

Koszt przesyłki:

- Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki w zależności  od wagi zakupionych produktów oraz zależnie od wybranej formy dostawy

 

  • Reklamacje

    • Właściciel OrchidGarden zobowiązuje się, że sprzedawane rośliny są zdrowe i w dobrej kondycji, wolne od chorób i szkodników.
    • Rośliny są odpowiednio pakowane na czas transportu co zapewni im podróż bez uszkodzeń
    • Firma OrchidGarden nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z winy dostawcy (poczty lub firmy kurierskiej), więc jeśli w momencie odbioru paczki widoczne są na niej ślady uszkodzeń (ZGNIECENIE, ZŁAMANIE, ROZERWANIE itp.) należy otworzyć paczkę w obecności dostawcy i spisać procedurę reklamacji, którą dostaniecie u kuriera lub na poczcie
    • Jeśli jednak, po otrzymaniu przesyłki nie odpowiada Państwu jakość naszego towaru, rośliny są widocznie chore lub uszkodzone,  należy niezwłocznie po odpakowaniu paczki (do 3 dni od daty dostawy) zgłosić problem z załączonym zdjęciem rośliny jako podstawą do reklamacji
    • Sprzedawca może zażądać odesłania reklamowanej rośliny - należy odesłąć towar w takim jaki Państwo dostali, podejmowanie czynności uprawowych - przesadzanie, dzielenie, obcinanie korzeni uznanych za chore - oznacza akceptację towaruPo dotarciu odsyłanego towaru do siedziby firmy zostaną zwrócone pieniądze za towar i wysyłkę (koszty wysyłki w przypadku odsyłania chorej rośliny zostaną zwrócone, gdyż uznajemy to jako nasz błąd).
    • W zamian za chorą lub uszkodzoną roślinę zostanie Państwu wysłana nowa na koszt sprzedawcy, pod warunkiem że będzie ona dostępna na stanie magazynowym. W przypadku braku reklamowanego gatunku zostaną zwrócone pieniądze, lub kupującemu przysługuje prawo wyboru innych towarów z aktualnej oferty sklepu, za  równowartość reklamowanego produktu.
    • Zgodnie z prawem każdemu klientowi przysługuje prawo rezygnacji z zakupu i prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (bez konieczności podawania przyczyny, wystarczy tylko poinformować nas o dokonanym zwrocie) wówczas zostaną zwrócone pieniądze za towar. Odsyłany towar musi być w nienaruszonym stanie, nieużywany, nieuszkodzony. Jeśli w przypadku roślin zdecydują się Państwo na przesadzanie lub inne tego typu czynności oznacza, że akceptują Państwo towaru i nie podlega on już zwrotom. Koszty odesłania w tym przypadku nie podlegają zwrotowi, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

 

 

Legenda

M - duża, ukorzeniona sadzonka (ponad 2 lata do kwitnienia)
NFS - roślina zdolna do kwitnienia za około 1-2 lata
FS - roślina zdolna do kwitnienia
RK - roślina zamontowana na podkładce
 
Wiek roślin określany jest przez producentów przy zachowaniu optymalnych warunków uprawy.
Czas potrzebny do kwitnienia może się więc różnić (być krótszy lub dłuższy) u poszczególnych osób