Reklamacje
- Rośliny są odpowiednio pakowane na czas transportu co zapewni im podróż bez uszkodzeń
- Firma OrchidGarden nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z winy dostawcy (poczty lub firmy kurierskiej), więc jeśli w momencie odbioru paczki widoczne są na niej ślady uszkodzeń (ZGNIECENIE, ZŁAMANIE, ROZERWANIE itp.) należy otworzyć paczkę w obecności dostawcy i spisać procedurę reklamacji, którą dostaniecie u kuriera lub na poczcie
- Przykładamy wiele uwagi i starań, aby sprzedawane rośliny były zdrowe i w dobrej kondycji. Jeśli jednak zdarzy się, że dostarczone rośliny posiadają zmiany chorobowe lub uszkodzenia po transporcie, należy niezwłocznie po odpakowaniu paczki (do 3 dni od daty dostawy) zgłosić problem z załączonym zdjęciem rośliny jako podstawą do reklamacji.
- Reklamacji nie podlegają naturalne zmiany fizjologiczne, np. opadanie liści jesienią u nietórych gatunków, zaschnięte w procesie fizjologicznym końcówki liści, “plamki” antocyjanowe powszechne zwłaszcza u Cattleya, oraz stare (często nabyte jeszcze u producenta) uszkodzenia mechaniczne, które nie wpływają na dalszy wzrost rośliny.
- Reklamacji podlegają uszkodzenia powstałe w czasie wysyłki (np. zgniecenie, odparzenie liści, zmarznięcie) oraz widoczne objawy chorób lub obecność szkodników.
- Sprzedawca może zażądać odesłania reklamowanej rośliny – należy odesłać towar w takim stanie w jakim Państwo go otrzymali. Podejmowanie czynności uprawowych – przesadzanie, dzielenie, obcinanie korzeni, czy liści uznanych za chore – oznacza akceptację towaru. Po dotarciu odsyłanego towaru do siedziby firmy zostaną zwrócone pieniądze za towar i wysyłkę (koszty wysyłki w przypadku odsyłania chorej rośliny zostaną zwrócone, gdyż uznajemy to jako nasz błąd).
- W zamian za chorą lub uszkodzoną roślinę zostanie Państwu wysłana nowa na koszt sprzedawcy, pod warunkiem że będzie ona dostępna na stanie magazynowym. W przypadku braku reklamowanego gatunku zostaną zwrócone pieniądze, lub kupującemu przysługuje prawo wyboru innych towarów z aktualnej oferty sklepu, za równowartość reklamowanego produktu.
Zwroty
- Zgodnie z prawem każdemu klientowi przysługuje prawo rezygnacji z zakupu i prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (bez konieczności podawania przyczyny, wystarczy tylko poinformować nas o dokonanym zwrocie) wówczas zostaną zwrócone pieniądze za towar.
- Odsyłany towar musi być w nienaruszonym stanie, nieużywany, nieuszkodzony i odpowiednio zapakowany.
- Jeśli w przypadku roślin zdecydują się Państwo na przesadzanie lub inne tego typu czynności oznacza, że akceptują Państwo towar i nie podlega on już zwrotom.
- Koszty odesłania w tym przypadku nie podlegają zwrotowi, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.
- Prawo do zwrotu bez podawania przyczyny obowiązuje tylko dla krajów członkowskich Unii Europejskiej