POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Sklep internetowy: www.orchidgarden.pl prowadzi sprzedaż roślin (Storczyków) i towarów ogrodniczych; prowadzony jest przez:

OrchidGarden & Orchidsklepik Justyna Papuga

Łopatki 9, 98-100 Łask

NIP: 5342314922,

REGON: 141413840

Tel.: (+48)793088803

e-mail: sklep@orchidgarden.pl

  • Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym: OrchidGarden & Orchidsklepik Justyna Papuga, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
  • W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
  • Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
  • Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
  • Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu: www.orchidgarden.pl w hiperlink: „Regulamin Sklepu”.
  • Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu: www.orchidgarden.pl, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna i dostawy wskazanego Towaru za cenę i na warunkach określonych w opisie.
  • Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
  • Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.
  • W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu korzystania z usług dostępnych na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
  • Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
  • Sklep oświadcza iż jest zarejestrowany w rejestrze podmiotów profesjonalnych, prowadzonym przez PIORiN, a sprzedawane przez Sklep rośliny są zaopatrzone w paszport roślin.

DEFINICJE

  • Konsument – osoba fizyczna zawierająca Umowę za pośrednictwem Sklepu, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę cywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dla celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnienia wskazanych dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno do Konsumentów, jak też Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.
  • Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat (pod warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Sklep.
  • Formularz Zamówienia – Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in. sposobu dostawy i płatności.
  • Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.
  • Sklep – serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną: www.orchidgarden.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.
  • Sprzedawca – Justyna Papuga, z siedzibą w/przy: Łopatki 9, 98-100 Łask, który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.
  • Towar – Sadzonki i dorosłe storczyki, które są żywym towarem, oraz każda rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem i Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.
  • Produkt – każdy towar lub usługa, usługi cyfrowe i treści cyfrowe, a także prawa i obowiązki.
  • Wada towaru – roślina zainfekowana, roślina uszkodzona
  • Umowa – umowa sprzedaży Towarów na odległość, zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.
  • Paszport roślin – jest to dokument, który musi być dołączony do każdej jednostki handlowej (pojedyncza doniczka, kompozycja, multiplat, itp.) roślin przeznaczonych do sadzenia. Potwierdza on, że oferowane do sprzedaży rośliny zostały skontrolowane i są wolne od organizmów szkodliwych.
  • Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu przez Klientów


PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  • Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
  • W ofercie sklepu OrchidGarden znajdują się wyłącznie artukuły dostępne na stanie magazynowym.
  • Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto). Koszt dostawy nie jest wliczony w cenę, gdyż zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy Produktu.
  • Jeżeli Klient zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Klienta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Klienta.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: www.orchidgarden.pl lub e-mailowo na adres: sklep@orchidgarden.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  • Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia wybiera na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „PRZEJDŹ DO KASY”, następnie potwierdza adres dostawy, zapoznaje się z Regulaminem oraz sposobem dostawy. Wybiera formę płatności, poprzez kliknięcie „KUPUJĘ I PŁACĘ” składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy.) Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
  • Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.
  • Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
    • w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
    • w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym – rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
  • Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane wg. kolejności wpłat w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od: 8:00, do: 16:00. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16:00, w soboty, niedziele lub święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  • Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  • Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta zostanie również wystawiona i wysłana Klientowi faktura VAT (art. 106b ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570, ze zm.).
  • Wszystkie ceny Towarów oraz koszty przesyłki (dostawy) są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
  • Warunkiem wydania towaru jest zapłata za Towar i przesyłkę.
  • Sklep zastrzega sobie możliwość odmówienia realizacji zamówienia w przypadku braku lub stwierdzenia złej jakości Towaru. W takim przypadku klient zostanie powiadomiony drogą e-mail i poproszony o wybranie dalszego postępowania:
    • Zwrot wpłaconych Kosztów
    • możliwość wybrania innych produktów z aktualnej ofert sklepu
  • Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
    • E-mail – sklep@orchidgarden.pl
    • Telefon – 793088803
  • Adres korespondencyjny – OrchidGarden, Łopatki 9, 98-100 Łask
  • Adres w celu realizacji odstąpienia od Umowy: OrchidGarden, Łopatki 9, 98-100 Łask
  • Sprzedawca weryfikuje autentyczność recenzji, wystawionych przez Klientów, którzy zakupili Produkty w Sklepie
  • Sprzedawca nie zamieszcza fałszywych lub zniekształconych recenzji. Opublikowane recenzje są zarówno pozytywne, jak i negatywne.
  • Przewóz roślin na terenie Unii Europejskiej nie podlega odprawie celnej i obowiązkowi dokonania zgłoszenia celnego.
  • Klienci spoza Unii Europejskiej muszą posiadać pozwolenie importowe, na podstawie którego otrzymuje świadectwo fitosanitarne. Usługa ta jest dodatkowo płatna (obejmuje opłatę skarbową za wydanie świadectwa, opłatę za tłumaczenie przysięgłe pozwolenia importowego i opłatę za kontrolę fitosanitarną). Storczyki poza Unię Europejską są wysyłane z gołym korzeniem, bez doniczki i podłoża. Bez wymaganego pozwolenia Klient dokonuje zamówienia na własne ryzyko.

DOSTAWA I KOSZTY TRANSPORTU

  • Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem wybranej przez Klienta firmy kurierskiej:
    • InPost,
    • DPD
    • Pocztex (Poczta Polska)
  • Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą przyjęte do realizacji w najbliższy dzień roboczy.
  • Czas oczekiwania na wysyłkę wynosi zwykle: 1-5 dni roboczych. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Produktów do zamówienia, pakowanie oraz przewidywany czas dostawy, który wynosi od 24 godzin, w przypadku Polski i 2 do 7 dni za granicą (na terenie Unii Europejskiej)
  • W okresie zimowym (jeśli będą duże mrozy) i letnim (przy dużych upałach) mogą wystąpić opóźnienia w wysyłce storczyków, z uwagi na ryzyko uszkodzeń przy nieodpowiedniej temperaturze. Informacje o możliwych opóźnieniach będą umieszczane na stronie głównej Sklepu internetowego www.orchidgarden.pl
  • Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
  • Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską, Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
  • Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Produktu w Sklepie stacjonarnym, pod adresem: Łopatki 9, 98-100 Łask, w godzinach pracy Sklepu.

REALIZACJA PŁATNOŚCI

  • Klient ma do dyspozycji kilka sposobów płatności. Podane są one w sklepie internetowym Sprzedawcy.
    • za pobraniem – przy odbiorze przesyłki;
    • tradycyjnym przelewem bankowym;
    • płatności on-line za pośrednictwem Przelewy24 lub PayPal
  • Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich banków i serwisów.
  • Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu: sklep@orchidgarden.pl (e-mail), 793088803 (tel.)


REKLAMACJE

  • Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Produktu z Umową. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności Towaru na Konsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące Towarem, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), dotyczących rękojmi za wady.
  • Jeżeli zamówiony Towar posiada wady, Klient może zgłosić reklamację.
  • Reklamacje mogą dotyczyć niekompletnego zamówienia, uszkodzenia roślin podczas transportu, ew. choroby roślin która może się rozwinąć podczas transportu i nie została zauważona podczas pakowania.
  • W przypadku doręczenia niekompletnego zamówienia, brakujące Towary zostaną wysłane przesyłką kurierską na koszt Sklepu internetowego www.orchidgarden.pl lub zostanie dokonany zwrot wartości brakujących Towarów w terminie do 14 dni od momentu złożenia reklamacji.
  • Reklamację można zgłosić:
    • na adres email: sklep@orchidgarden.pl
    • poprzez formularz reklamacyjny dostępny w Strefie Klienta na samym dole strony internetowej Sklepu www.orchidgarden.pl
  • Reklamowany Towar należy odesłać w takim stanie, w jakim Klient go otrzymał, zapakowane w taki sam sposób jak zostały przez nas dostarczone, na adres: OrchidGarden, Łopatki 9, 98-100 Łask
  • Treść reklamacji powinna zawierać następujące elementy:
    • imię i nazwisko;
    • nr zamówienia, którego dotyczy reklamacja;
    • nazwę reklamowanego Towaru;
    • dokładny opis wady Towaru
    • zdjęcia reklamowanego Towaru
  • Sprzedający ustosunkuje się do złożonej przez Klienta reklamacji w terminie 14-dni od daty jej otrzymania.
  • W przypadku, gdy w zgłoszeniu reklamacji Klient nie wskaże wymaganych informacji lub nie przedłoży dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego (w tym najważniejsze zdjęć uszkodzonego towaru), Sprzedający zwróci się do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej z prośbą o niezwłoczne uzupełnienie tych informacji lub przedłożenia dokumentów. W takim przypadku termin rozpatrzenia reklamacji, liczony jest od daty uzupełnienia tych braków.
  • W przypadku uwzględnienia przez Sprzedającego reklamacji, zgłoszonej przez Klienta, Sprzedający zwróci na rzecz Klienta koszt odesłania zamówionego Towaru w kwocie pieniężnej, odpowiadającej najtańszej dostępnej w Sklepie internetowym www.orchidgarden.pl formy przesyłki.
  • Reklamacji nie podlegają naturalne zmiany fizjologiczne, np. opadanie liści jesienią u niektórych gatunków, zaschnięte w procesie fizjologicznym końcówki liści, „plamki” antocyjanowe powszechne zwłaszcza u Cattleya, oraz stare (często nabyte jeszcze u producenta) uszkodzenia mechaniczne,  które nie wpływają na dalszy wzrost rośliny.


PRAWO ODSTĄPIENIA

  • Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od Umowy dotyczącej Produktów, zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Klienta). Termin ten uważa się za zachowany, jeśli Konsument wyśle oświadczenia, przed jego upływem.
  • W celu skorzystania z tego prawa Konsument powinien złożyć stosowne oświadczenie na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@orchidgarden.pl w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu Towaru zakupionego u Sprzedającego. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy przekazywane jest Klientowi w trakcie procedury składania zamówienia
  • Klient zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
  • Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  • Zwrotu Towaru należy dokonać na adres Sprzedawcy: OrchidGarden, Łopatki 9, 98-100 Łask.
  • Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania.
  • Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposób dostarczenia, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, z wyjątkiem płatności za pobraniem, wówczas Klient zobowiązany jest podać numer rachunku bankowego niezbędnego do zwrotu płatności
  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  • Prawo do zwrotu bez podawania przyczyny obowiązuje tylko dla krajów członkowskich Unii Europejskiej

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1–88.
  • Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania ze Sklepu, jest Sprzedawca.
  • Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy.
  • Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1–88 ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania Umowy sprzedaży Produktów, znajdujących się na stronie Sklepu.
  • Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.
  • Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie internetowej Sklepu: www.orchidgarden.pl, w zakładce: „Regulamin Sklepu”.
  • Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej, umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.
  • Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie Sklepu treści bezprawnych.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  • Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają przepisy prawa.
  • Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta, niż postanowienia ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.) są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
  • W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.

Wszystkie teksty i opisy roślin zamieszczone w sklepie są pomysłem i własnością firmy OrchidGarden. Kopiowanie ich i używanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z właścicielem sklepu Justyną Papugą.

Zawartość stron podlega prawom autorskim zgodnie z ustawą o prawie autorskim z dnia 4 lutego 1994r (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

Zapraszamy

OrchidGarden

mgr inż. Justyna Papuga

Załącznik 1: Formularz odstąpienia od zawartej Umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta


Miejscowość: ___________, dnia: __________ r.

Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta:

Imię i nazwisko: ________________

Adres: ________________

E-mail: ________________

Tel: ________________

Przedsiębiorca:

Nazwa: OrchidGarden & Orchidsklepik Justyna Papuga

Adres: OrchidGarden, Łopatki 9, 98-100 Łask



FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
LUB PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA




Niniejszym, działając na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), w brzmieniu:



Art. 27 ustawy o prawach konsumenta

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.



informuję o odstąpieniu od umowy, zawartej dnia _______________ r., polegającej na:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


W związku z powyższym, uprzejmie proszę o zwrot następującej kwoty pieniężnej, wynikającej z odstąpienia od umowy: _______________ zł (słownie: _____________________________________________), którą należy przelać na następujący numer rachunku bankowego: _________________________.

                                                                                                     Z wyrazami szacunku


__________________
(własnoręczny podpis Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta)