Sklep OrchidGarden, prowadzi sprzedaż roślin i towarów ogrodniczych za pośrednictwem strony internetowej www.orchidgarden.pl

Właściciel witryny OrchidGarden:

OrchidGarden & OrchidSklepik Justyna Papuga 

Łopatki 9

98-100 Łask

NIP: 5342314922

REGON: 141413840

 

Firma OrchidGarden zastrzega sobie wszelkie prawa autorskie do treści zawartych na stronie www.orchidgarden.pl

Wszystkie teksty i opisy roślin zamieszczone w sklepie są pomysłem i własnością firmy OrchidGarden. Kopiowanie ich i używanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą jest zabronione, chyba że zostało inaczej uzgodnione z właścicielem sklepu Justyną Papuga.

Zawartość stron podlega prawom autorskim zgodnie z ustawą o prawie autorskim z dnia 4 lutego 1994r (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

Zasady dokonywania zakupów:

  • W ofercie sklepu OrchidGarden znajdują się wyłącznie artukuły dostępne na stanie magazynowym.
  • Zamówienia przyjmowane są przez internet 24h/dobę.
  • Ceny na stronie są cenami brutto i podawane są w złotych polskich [PLN].
  • Storczyki z listy "na zamówienie" sprowadzane są w określonych terminach na indywidualne zamówienie (daty dostaw podawane są na stronie)
  • Sklep zastrzega sobie możliwość odmówienia realizacji zamówienia w przypadku zniszczenia produktu (w takim przypadku wpłata zostanie zwrócona). W takim wypadku klient ma również możliwiść wybrania innych produktów z aktualnej ofert sklepu
  • Informacja o cenie przesyłki pojawia się po dokonaniu zakupów
  • Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
  • Sklep zastrzega sobie również prawo do dokonywania zmian w cenach przesyłek.
  • Przesyłki realizujemy tylko na terenie Polski, w przypadku wysyłki za granicę należy skontaktować się z właścicielem sklepu telefonicznie lub poprzez e-mail.

Formy dostawy zamówionego towaru:

  fedex-logo-big          ups             pobrane

  • Dostawa zamówień odbywa się za pośrednictwem kuriera DHL lub Poczty Polskiej (dotyczy tylko wysyłki samych akcesoriów), po uprzednim dokonaniu wpłaty na konto bankowe. 
  • Możliwy jest także odbiór osobisty pod adresem siedzimy firmy, po wcześniejszym umówieniu.
  • Procedura realizacji zamówienia zostaje rozpoczęta po zaksięgowaniu wpłaty, zamówienia realizujemy w ciagu 1-3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty
  • Każdy klient będzie informowany drogą mailową o zaksięgowaniu wpłaty przez sklep OrchidGarden oraz o dokonaniu wysyłki
  • Wysyłki storczyków realizujemy od poniedziałku do czwartku według kolejności wpłat, akcesoria wysyłane są od poniedziałku do piątku.
  • Termin dostawy może być przesunięty z powodu zbyt niskiej temperatury (w miesiącach zimowych), z powodu zbyt dużych upałów, oraz z powodu dni świątecznych i innych dni wolnych od pracy; wysyłki są zawieszane także na czas wystaw, w których uczestniczy firma. Informacje o przerwach w wysyłkach będa umieszczane na stronie głównej sklepu oraz poinformujemy klientów drogą mailową.

Koszt przesyłki:

- Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki w zależności  od wagi zakupionych produktów oraz zależnie od wybranej formy dostawy

Reklamacje

  • Właściciel OrchidGarden zobowiązuje się, że sprzedawane rośliny są zdrowe i w dobrej kondycji, wolne od chorób i szkodników.
  • Rośliny są odpowiednio pakowane na czas transportu co zapewni im podróż bez uszkodzeń
  • Firma OrchidGarden nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z winy dostawcy (poczty lub firmy kurierskiej), więc jeśli w momencie odbioru paczki widoczne są na niej ślady uszkodzeń (ZGNIECENIE, ZŁAMANIE, ROZERWANIE itp.) należy otworzyć paczkę w obecności dostawcy i spisać procedurę reklamacji, którą dostaniecie u kuriera lub na poczcie
  • Jeśli jednak, po otrzymaniu przesyłki nie odpowiada Państwu jakość naszego towaru, rośliny są widocznie chore lub uszkodzone,  należy niezwłocznie po odpakowaniu paczki (do 3 dni od daty dostawy) zgłosić problem z załączonym zdjęciem rośliny jako podstawą do reklamacji
  • Sprzedawca może zażądać odesłania reklamowanej rośliny - należy odesłąć towar w takim jaki Państwo dostali, podejmowanie czynności uprawowych - przesadzanie, dzielenie, obcinanie korzeni uznanych za chore - oznacza akceptację towaru. Po dotarciu odsyłanego towaru do siedziby firmy zostaną zwrócone pieniądze za towar i wysyłkę (koszty wysyłki w przypadku odsyłania chorej rośliny zostaną zwrócone, gdyż uznajemy to jako nasz błąd).
  • W zamian za chorą lub uszkodzoną roślinę zostanie Państwu wysłana nowa na koszt sprzedawcy, pod warunkiem że będzie ona dostępna na stanie magazynowym. W przypadku braku reklamowanego gatunku zostaną zwrócone pieniądze, lub kupującemu przysługuje prawo wyboru innych towarów z aktualnej oferty sklepu, za  równowartość reklamowanego produktu.
  • Zgodnie z prawem każdemu klientowi przysługuje prawo rezygnacji z zakupu i prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (bez konieczności podawania przyczyny, wystarczy tylko poinformować nas o dokonanym zwrocie) wówczas zostaną zwrócone pieniądze za towar. Odsyłany towar musi być w nienaruszonym stanie, nieużywany, nieuszkodzony. Jeśli w przypadku roślin zdecydują się Państwo na przesadzanie lub inne tego typu czynności oznacza, że akceptują Państwo towaru i nie podlega on już zwrotom. Koszty odesłania w tym przypadku nie podlegają zwrotowi, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

 

Ochrona Danych osobowych

 

  •  Zapewniamy,że dane osobowe podane w formularzu zamówień i przy rejestracji w sklepie OrchidGarden są gromadzone i przetwarzane wyłacznie w celu obsługi zamówienia i informowania o aktualnych promocjach, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr. 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) . W rzadnym wypadku dane osobowe nie będą przekazywane osobom trzecim. Każdy klient ma prawo wglądu i modyfikacji swoich danych osobowych w naszej bazy danych.

Zapraszamy

OrchidGarden

Justyna Papuga

 

Legenda

M - duża, ukorzeniona sadzonka (ponad 2 lata do kwitnienia)
NFS - roślina zdolna do kwitnienia za około 1-2 lata
FS - roślina zdolna do kwitnienia
RK - roślina zamontowana na podkładce
 
Wiek roślin określany jest przez producentów przy zachowaniu optymalnych warunków uprawy.
Czas potrzebny do kwitnienia może się więc różnić (być krótszy lub dłuższy) u poszczególnych osób